خطهاي ذهن من ......

خطهاي ذهن من ......

هر روز شيطان لعنتي

 

خطهاي ذهن مرا اشغال ميكند

 

هي با شمار ه هاي غلط

 

زنگ ميزند ان وقت

 

من اشتباه ميكنم و او

 

با اشتباه هاي دلم حال مي كند

 

 

 

ديروز يك فرشته به من ميگفت

 

تو گوشي دل خودرا بد گذاشتي

 

ان وقتها كه خدا به تو ميزد زنك

 

اخر چرا جواب ندادي چرا بر نداشتي؟

 

 

 

يادش بخير ان روزها

 

مكالمه با خورشيد

 

دفترچه هاي كوچك ذهنم را

 

سرشار خاطره ميكرد

 

امروز پاره است

 

ان سيم ها كه دلم را

 

تا اسمان مخابره ميكرد

 

 

 

اما با من تماس بگير خدايا

 

حتي هزار بار

 

وقتي كه نيستم

 

تطفا پيام خودت را

 

روي پيام گير دلم بگذار...........



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ شنبه 23 فروردين 1393 ] [ 2:34 PM ] [ ]
[ ]