دردودل یک دخترجوان

دردودل یک دخترجوان

 

اگه من هنوز ازدواج نکردم ...

تقصیر جوش های صورتمه که کسی از من خوشش نمی آید . . تقصیر ساعت کاریمه که صبح خروس خون می روم و بوق سگ می آیم و شانس دیده شدن را از دست میدم . . تقصیر باباست که انقدر پول نداره تا چشم مردم در بیاد . .

تقصیر پسر عمومه که نفهمید عقد دختر عمو و پسر عمو رو تو آسمون بستن . . تقصیر استادمونه که جلوی همه به من ابراز علاقه کرد و باعث شد دیگه کسی جرات نکنه از من خواستگاری کنه . . تقصیر مادر شوهر عمه است می دونم بخت منو بسته . . تقصیر پسر همسایه دست راستیه که به خودش اجازه داد از من خواستگاری کنه . . تقصیر پسر همسایه دست چپیه که به خودش اجازه نداد از من خواستگاری کنه . . تقصیر تلویزیونه که تو تمام سریال هایش همه جوون ها ازدواج می کنن و اصلا به مشکلات ما جوون های ازدواج نکرده نمی پردازن . . تقصیر مطبوعاته که توی مطالبشون جوون ها از هم طلاق می گیرند و مردم را نسبت به ازدواج بدبین می کنن . . تقصیر مجلسه که به جای اجباری کردن سربازی پسرها رو وادار به ازدواج اجباری نمی کنن . . تقصیر عراقه که کلی پسرهای آماده به ازدواج ما را به کشتن داد . . تقصیر هلنده که همجنسبازی رو رواج داد تا مردا دیگر نیازی به زن گرفتن نداشته باشن . . تقصیر انگلیسه این گفتن نداره همه می دونن همیشه و همه جا کار کاره انگلیسه . . تقصیر سازمان ملله که سر درش نوشته بنی آدم اعضای یکدیگرند اما مشخص نکرده من جیگر چه کسی هستم . . تقصیر کره زمینه که جوری نچرخید من و نیمه گمشده ام به هم برسیم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: جوک
[ جمعه 16 اسفند 1392 ] [ 1:30 AM ] [ ]
[ ]