خدایا

خدایا

خدایا منو میبینی؟

 

صدامو میشنوی؟

اشکامو میبینی؟

خدا جون میگن تو تو دلهای شکسته جا داری!!!

میگن تو خیلی مهربونی!!

پس چرا جوابمو نمیدی؟

چرا حس میکنم تنهام؟

خدا جونم کمکم کن.......



نظرات شما عزیزان:

نفیسه
ساعت14:35---28 خرداد 1393
اونم نه ولی میتونم از تلفن عمومی بزنگم راستی اگه ش خونمون رو بدم چی؟
پاسخ:ش هرچی رومی خوای بدی بده فقط باهات بحرفمممممممممممممممممممممممممممم


نفیسه
ساعت19:31---27 خرداد 1393
مامانم خودش گفت 7 سال دیگه واسم میگیره اینم از یه شانس دیگه .داشتی؟

پاسخ:ای خدا.نمیتونی ازگوشی مامانت بزنگی؟


نفیسه
ساعت19:08---27 خرداد 1393
پس دوریم اینم قسمته نصیب من شده؟من از بس شانسم زیاده بهم میگم لوک خوش شانس
پاسخ:آجی ناامیدنشو.من همیشه کنارتم هروقت گوشی گرفتی بگوشمارموبهت بدم


نفیسه
ساعت14:05---27 خرداد 1393
اجی تو توی کدوم شهری؟
پاسخ:من بچه سربندرم.توتهران من جنوب توتقریباشمال


نفیسه
ساعت21:02---26 خرداد 1393
چرا بارون نمیاد؟یکم جای اشکای منو بگیره خسته شدم فک کنم یه اقیانوس تو چشمای بیچاره من جمع شده
پاسخ:نفیسه بخدادلم کباب شده.کاش همشهری بودیم بخداشده بودازخونه جیم می زدم میومدم پیش تو.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ چهار شنبه 27 فروردين 1393 ] [ 4:15 PM ] [ ]
[ ]