ترحم

ترحم

یادم باشد تنهایی هایم را برای خودم نگه دارم و بغض های شبانه ام را برای

 

 کسی بازگو نکنم تا ترحم دیگران را با اظهار علاقه اشتباه نگیرم .



نظرات شما عزیزان:

نفیسه
ساعت17:45---28 خرداد 1393
چی کار کرده دیوونه؟
خفش میکنم غلط کرده واسش مهم نیستی همین الان بزنگ خونمون بدوووووووووو
پاسخ:نفیسه آجی شماره روکامل باکدتهران بنویس واسم چون می خوام باگوشی بزنگم بایدقبلش کدتهرانوبزنم ومن بلدنیستم باکدش کامل بنویسش
پاسخ:چی شده ؟


نفیسه
ساعت17:31---28 خرداد 1393
ای وای خاک تو گورم چراااااااااااا؟دنیا رو خراب میکنم اگه رو سرت خراب شه چی شده؟
پاسخ:ازداداشت بپرس.اصلاواسش مهم نیستم


نفیسه
ساعت16:23---28 خرداد 1393
اجی فدات شم دلم برات خیلی تنگ شده.اوضاعت خوبه؟خوشحالی؟ناراحتی که نداری؟تو رو خدا هرچی که ناراحتت میکنه رو باهام در میون بزار با جون و دل کمکت میکنم البته اگه قابل بدونی
پاسخ:منم همین طورنفیسه جونم.هی می گذره.امروزناراحت نیستم فقط دنیاروسرم خراب شده.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ چهار شنبه 27 فروردين 1393 ] [ 4:18 PM ] [ ]
[ ]