تقدیر

تقدیر

تو با عشق تازتو                                 نامهربونیات بمون   

 

  من نمی بخشم تورو                            اینو تو نگام بخون

   دست به هر سازی زدی                         من که باش رقصیدم

     واسه دلخوش کردنت                              حتی به زور خندیدم

منی که یه لحظه از قهر چشات می مردم

حیف غصه هایی که برای عشقت خوردم

این همه نا مهربونی                                      به رنگ چشمات نمی آد

  تفلی دیوونه دلم                                            دوریتو از من نمی خواد

   فکر اینجاشو نکردم                                            اینکه تقدیر مبهمه

     حالا از روزی که رفتی                                           غصه تنها کارمه

به سلامت نازنینم    اینم از بازیه ماست

این دفعه واسه همیشه می سپرمت دست خدا

به سلامت نازنینم            اینم از بازیه ماست

این دفعه واسه همیشه می سپرمت دست خدا

کاشکی هیچ وقت قصه من و تو آغاز نمی شد

  که ترانه هام همه با غصه همساز نمی شد

این دفعه عهدمو بستم که دیگه عاشق نمی شم

دیگه با هیچ آدمی هم دل و صادق نمی شم

منی که یه لحظه از قهر چشات می مردم

حیف غصه هایی که برای عشقت خوردم

 

                                       حیف...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ پنج شنبه 28 فروردين 1393 ] [ 10:13 PM ] [ ]
[ ]