کورشود

کورشود

دنیـــــا هـــــم اگــــــر زیر و ُ رو شـــــــــــود ...

تو درهمـــــه لحظــــــــــه هـــــای منی،

اصیـــل تر از مجنــــون،

محكم تـــــر از فــــــرهاد،

پیــــــدا تر از شاهــــــزاده هــای گمشده ی افســـانه هــای دور،

تــــا ...

كـــــــور شــــــود

چشــــــمِِ تنــــــــهایـــــی ...

.............................



نظرات شما عزیزان:

نفیسه
ساعت13:25---27 خرداد 1393
الهی دورت بگردم اجی که اینقدر هوای منو داری من هرروز میام یا صبح یا بعدازظهر میخوام باهات دردودل کنم فعلا که خدا باهام قهر کرده
پاسخ:آجی قشنگم خداباهات قهرنکرده قشنگم.خوشحال میشم باهات بحرفم گل نازم


نفیسه
ساعت20:48---26 خرداد 1393
اجی جونم میگما تو کی اینجا هستی؟دلم پوکید واسه حرف زدن باهات البته اگه دوست داشته باشی
پاسخ:معلومه که دوست دارم عمرم.من هر2یا3روزمیام سرمیزنم درضمن توهیچ وقت تنهانیستی چون اول خداروداری بعدم من.


نفیسه
ساعت11:39---26 خرداد 1393
چشم اجی مگه من جز شما کسی رو هم دارم؟به خدا دارم دیوونه میشم شاید هم شد خود درگیری دارما
پاسخ:پشمت بی بلا قشنگم.توام مواظب خودت باش عجیجم


نفیسه
ساعت17:09---24 خرداد 1393
خوش به حال کسی که دیگه تنهایی یارش نیس و یه یار همیشگی داره میسی گلم
پاسخ:هی خدا.خواهش عزیزدلم.بازم بهمون سربزن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ سه شنبه 20 خرداد 1393 ] [ 5:53 PM ] [ ]
[ ]